گاز CO2 برای کربوکسی تراپی

تاریخ انتشار: 1395/11/20
کد مقاله: 29

کاربرد گاز CO2 در کربوکسی تراپی

درمان با گاز  co2( کربوکسی تراپی)  به مدیریت پوستی و زیر پوستی گاز دی اکسید کربن برای اهداف درمانی اطلاق می شود.

در جنوب امریکا و اروپا درمان با دی اکسید کربن یا به عبارتی گازCO2  به درمان علائم کشش های پوستی، سلولیت و اسکارهایپرتروفیک با نتایج چشمگیر انجام شده است.

مطالعات نشان داده اند که درمان با گازCO2 (کربوکسی تراپی) قابلیت ارتجاعی پوست و گردش خون را بهبود می بخشد. همچنین با تعمیر کلاژن باعث بهبود ظاهر خطوط ریز و چین و چروک می شود و رسوب چربی های موضعی را از بین می برد.

گاز CO2 تشکیل دهنده طبیعی وجود ما است. ما اکسیژن را  تنفس میکنیم  و دی اکسید کربن را بازدم میدهیم.

گیاهان دی اکسید کربن  را میگیرند و اکسیژن را که ما نیاز داریم پس میدهند . هیچ خطر شناخته شده ای در ارتباط با درمان با گاز CO2 (کربوکسی تراپی) وجود ندارد.

دی اکسید کربن(گاز CO2) در بدن ما همیشه وجود دارد و می تواند به عنوان هشدار دهنده گردش خون پایین در بدن در نظر گرفته شود.

همه سلول های بدن بدون در نظر گرفتن کارشان (سلولهای قلب، سلولهای مغز، سلول های پوست) مواد زایدشان را به صورت دی اکسید کربن یا گازCO2   آزاد می کنند.

دی اکسید کربن هزینه انجام متابولیسم هر سلول در بدن ما است. بنابراین ما اکسیژن را به ریه هایمان از طریق تنفس وارد می کنیم و سلول های قرمز خون اکسیژن را از ریه ها ما برمیدارند و حمل می کنند به بافت های بدن ما تا زمانی که آنها به قسمتی که سخت کار کرده است و با گاز CO2 زیادی دارد روبرو می شوند.

هنگامیکه سلولهای خونی در معرض غلظت بالای گازCO2  قرار میگیرند آنها به ترکیباتشان تلنگی میزنند و مولکولهای اکسیژن را آزاد میکنند و گاز CO2را بر می دارند بنابراین ما می توانیم دی اکسید کربن را از ریه هایمان بیرون دهیم.

از این جهت با تزریق مقدار کمی از گاز دی اکسید کربن (گاز CO2) درست در زیر سطح پوست ما سبب افزایش گردش خون در آن منطقه می شویم.
تیره گی زیر چشم، سلولیت و علائم کشیدگی پوست همه ناشی از گردش خون ضعیف می باشند.

و در نهایت اینکه وجود گاز CO2 در بافت بدن سبب تحریک افزایش جریان خون و افزایش بازسازی و تولید تارهای کلاژن و الاستین میشود.

​جهت تهیه کپسول CO2  با خلوص بالا برای کربوکسی تراپی با بخش فروش پرشیا گاز تماس حاصل فرمایید.